sâmbătă, 16 mai 2009

Vine, vine...prezentarea

AM TERMINAT!
Azi dimineata la ora 6 am pus ultimul punct. Asa, ca tot romanul, pe ultima noapte de metri. Odata cu punctul, ne-am delectat si cu un rasarit de soare printre munti, niste manele de la etajul 2 si o juma' de sticla de cola.

Dupa vreo 2 saptamani de lucru am constatat ca:
  • cele mai multe si mai bune idei ne vin la sfarsit, cand suntem presate de timp
  • putem sa radem cu pofta, oricand, la orice ora si din orice
  • avem rezistenta MARE la oboseala
  • cunoastem mai bine salile de lectura din caminul 1, decat propriile camere
  • Flori poate ajunge foarte repede de la caminul 7 pana la caminul 1
  • Ana (colega mea de camera) a facut singura curatenie in camera, in timp ce eu gadilam power pointu'
  • ni s-au stricat doua memory stick-uri
  • Ioana mananca intotdeauna ciocolata inainte sa ne dezmeticim si noi ca a desfacut-o
  • Dots-ul (urias) tine de foame
  • luni noapte trebuie sa plecam spre Bucuresti sa mai si prezentam ce-am lucrat
Deci, vine vine...prezentarea!
Problema nr 1: cu ce ne imbracam?
Problema nr. 3: Ioana sa-si ia pantofii rosii sau cei maro?
Problema nr. 4: daca dormim pe tren, ni se strica parul si ni se sifoneaza hainele si nu mai avem nici timp si nici unde sa remediem problema
Problema nr. 5: chiar TREBUIE sa dormim pe tren
Problema nr. 6: oare trezim din nou tot vagonul cu rasetele noastre?
Problema nr. 7: chiar TREBUIE sa mai fim si noi serioase (macar pentru olimpiade)
Problema nr. 8: oare ne mai tin minte aurolacii din Gara de Nord? ...ca la cat timp am petrecut pe-acolo, ne salutam cu "servus" deja.

Partea buna e ca ne motivam prin ras, ne incurajam in acelasi ton, avem un moral EXCELENT, o prezentare GENIALA! (pana sa ne-o laude altii, o facem noi - din lipsa de alternativa)... dar inca n-avem bilete de tren (si sincer, nici bani), dar un student destept e expert la astfel de probleme si gaseste intotdeauna solutii.
FINISH! Ne vedem marti!

P.S.: daca venim cu fustele sifonate sa stiti ca CFR-ul e de vina.

Un comentariu:

  1. Si punctul 2 a disparut in ceata? Succes fetelor, sa stiti ca niciodata nu o sa aveti ceva concret sau bine stabilit, chiar si cu 2 minute inainte de prezentare o sa faceti schimbari. Asta v-o spune cineva care a trecut prin aceleasi "chinuri". Succes Ana si celorlalte fete. Fost membru al ZOOM R-LOAD-D, Semnat: Sosobigman.

    RăspundețiȘtergere