sâmbătă, 25 aprilie 2009

CUTREMUR si Olimpiadele Comunicarii!

Dupa o noapte fierbinte pe tren, in care am cutremurat somnul unui intreg vagon deja oripilat de lipsa sportului in viata de zi cu zi.

Dupa o dimineata si un pranz in care adrenalina ne-a fost depasita, invers proportional, de temperatura de afara, iar rabdarea noastra a fost supusa torturii timpului in baza principiului "cei din urma vor fi cei dintai".

Dupa 24 h in care am testat noi pozitii (de somn, evident!) si am inventat noi motto-uri de campanie de-a dreptul "organice".

News flash: ne-am calificat!!!!!!!!!!!!
si nu numai...


Pamantul s-a cutremurat chiar in momentul in care deschideam mailul cu anuntul falnic "Felicitari"! (cutremur de 5.4 grade)

Dar iata pe scurt povestea Hot Spots despre preselectii:

CFR-ul nu ne-a dezamagit nici de aceasta data. Am avut bucuria unei intarzieri de numai 30 minute a trenului. Nu ne plangem pentru ca in vagon era canicula in vreme ce afara ne asteptau temperaturi ingrijoratoare pentru costumatiile noastre "lejere".
Cu toate acestea voia buna a fost o constanta a zilei. Ne-am avantat cu tenacitate in subteran, am schimbat doua metrouri, am traversat in ilegalitate mai multe treceri de pietoni si ne-am delectat cu jungla autobuzelor.

Odata ajunse la punctul "OC" ne-am apucat in aer liber si in plin cros dupa soare, sa ne repetam prezentarea. Concluzia initiala: NU NE INCADRAM IN TIMP! Astfel incat, on the SPOT, am modificat ordinea numerelor dupa tricou, am reprioritizat punctele cheie din prezentare si mai ales ne-am antrenat "muschiul" (limbii).

Pentru curiosi, motto-ul campaniei noastre a fost "Fii RESPONSABIL: fugi ACUM!" in vreme ce afisul, realizat pe o coala reflctorizanta, care permitea oglindirea distorsionata a propriei imagini, am inscriptionat mesajul "Esti satisfacut de muschiul tau?" iar raspunsul "Muschiul nu se mananca! Se antreneaza! - www.fugitare.ro - Campanie antrenata de Ministerul Sanatatii Publice"

Dar revenind la preselectii, dupa ce am inghetat, ne-am dat feedback, am ras si iar am inghetat, vreme de doua ore in curtea centrului de tineret, am intrat in "Sala de asteptare". Aici ne-au intampinat zambetul organizatorilor (MULTUMIM pentru bricheta si incurajari!), agitatia concurentilor si caldura unei incaperi de "comunicatori".

Am fost ultima echipa intrata la jurizare, am avut mari emotii dar cu rol constructiv. Cea mai interesanta parte a fost asteptarea cand in vreme ce alte echipele isi repetau relativ calm prezentarea, incercau sa o imbunateasca sau pur si simplu se pregateau pentru marele moment noi...


- mancam saratelele dupa drum pregatite de bunica Anei

- mirela si ana insistau sa mancam ardeii capia cumparati pentru juriu- irina venea cu motive din ce in ce mai X-files pentru care trebuia sa le dam totusi acei ardei

- florina ne ameninta cu schimbarea sexului daca mancam ardei cu saratele in public

- ioana zambea intelegator pe principiu "ce sa faci si cu nebunele astea"

- ne-au venit in minte toate bancurile porcoase si cand ramaneam in pana...inventam altele noi

- ne faceam poze de grup cu aparatul de la laptop

- am incercat sa cantam la pian....dar ne-am oprit la timp!

Efectul: echipele plecau incet incet de langa noi...speram ca de vina a fost juriul care ii chema la prezentare si nu nivelul prea "HOT" la care ajungeau discutiile noastre.

Apropos, le multumim organizatorilor pentru intelegerea si empatia de care au dat dovada. Ne pare rau ca pe Dan nu il chema Ionel (ne-ar fi placut o hora pe "ionel, ionelule") si ca nu am apucat sa dam, in sala deja goala, petrecerea promisa.

Revenim: MOMENTUL ZERO! Intalnirea cu juriu!

Nu ne-au batut dar ne-au aplicat o corectie.
Nu ne-au muscat dar ne-au dat o lectie de lingvistica.
Nu am facut sport impreuna dar ne-am antrenat muschii.

Desi eram toti obositi am facut un meci frumos pana la final. Au fost fair si atenti (poate mai mult decat noi). Cuvantul cheie al jurizarii "performanta prin comunicare". Ce urmeaza:

SPOT THIS!

Un comentariu: