marți, 14 aprilie 2009

De ce comunicare institutionala....

Opiniile membrilor echipei Hot Spots:

Irina:

Ti-ai dorit vreodata sa urci Everestul sau sa castigi un Premiu Nobel? Ai simtit vreodata nevoia sa faci bungee jumping sau pur si simplu sa evadezi din cotidian? Ei bine, comunicarea institutionala reprezinta o adevarata provocare pentru mine. O consider la fel de impozanta ca Everestul, complexa precum reusita unui Premiu Nobel, distractiva ca un bungee jumping si cu un potential creativ imens, asemeni evadarii din cotidian.

Mai mult vad in Romania o reala nevoie de profesionalisti in domeniu, care sa sparga stereotipurile imbinand creativitatea cu proiectele pe termen lung, provocand o schimbare reala nu atat la nivel de efecte cat mai ales de cauze. Cred ca o comunicare institutionala in adevaratul sens al cuvantului poate fi motorul generarii unei dezvoltari durabile indiferent de nivel sau domeniu.

Ana - Maria:

Pentru ca in Romania se simte o nevoie stringenta de apropiere intre publicul tinta si institutii!
Pentru ca am curajul sa raspund cu solutii chiar si in situatii de risc!
Pentru ca imi pasa!

Mirela:

"Pentru ca exista o oarecare lipsa de profesionalism a acestui tip de comunicare ce vizeaza relatia institutionala dintre stat si cetatean, receptorul are senzatia unei lipse de transparenta. Astfel, doresc sa aduc un aport pentru eficientizarea, comunicarii institutionale, pentru ca institutiile statului sa aiba in ochii cetateanului o mai mare credibilitate."

Ioana:

Am ales comunicarea institutionala, deoarece consider ca mesajele pe care institutiile statului roman incearca sa le transmita nu sunt suficient de bine promovate, astfel incat sa si ajunga la receptor. Ca urmare, efectele lor sunt prea putin simtite, comparativ cu importanta lor si intentia emitatorului. De aceea, imbunatatind comunicarea institutionala, ne putem astepta la un feed-back pozitiv considerabil mai crescut, ceea ce este un avantaj pentru ambii participanti la comunicare: emitator si receptor.

Florina:

Pornind de la una dintre cele mai cunoscute teorii ale comunicarii,elaborata in 1948 de un expert in stiinte politice, Harold D.Laswell, cred ca pentru a descrie cat mai succint actul institutional trebuie sa se raspunda la cateva intrebari simple: Cine spune? Ce spune? Prin ce canal? Cui se transmite? Cu ce efect?

Astfel,judecand dupa aceasta teorie,avem un emitator,care are intentia clara de a transmite ceva receptorului.Prin ce canal si cui? Aici intervenim noi...prin mesajul si ideile noastre vrem sa facem diferenta,pentru ca ele nu ar trebui sa aiba alt efect decat imbunatatirea vietii umane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu